torsdag, januari 25, 2007

je suis supercool



jaha, då blev klockan halv fyra. alltså är det dags för en folköl.

i dag stoltserar jag med att ha avslutat 60p litt.vet. med vg på allt allt allt. muntliga tentan kändes som ett tveksamt g, men tydligen ställer jag högre krav än den käre examinatorn, så jag tackade så mycket och kände mig ovärdig. kylan är vedervärdig. därav folkölen. och detta ämnesbyte är givetvis medvetet, som ett försök till att exemplifiera min uselt sammansatta hjärna. långsamt, långdraget och i femårsformuleringar levererade jag mina intryck av den afrikanska litteraturen.

nu, med folköl i stället för kaffe, eftersom jag inte kunde bestämma mig för om jag var törstig, hungrig, trött eller pigg, och alldeles ljuvliga miss mimi and the mysticals genom högtalarna, börjar senaste veckornas stress släppa (icke att förväxla med stressläpp). för den oinvigde rekommenderar jag black hair blue jeans. kom igen, ladda hem den, den är bra!



funderar över hur många lager kläder man behöver för att ta sig till nobelvägen utan att frysa ihjäl. förbannat kallt är vad det är.

Inga kommentarer: