fredag, januari 26, 2007

precis som mammas



jag kallar det min första lediga dag av två, och hittills har jag ändå jobbat en timme med inventering och inköp.

jag har givetvis även hunnit med lite av min favoritsysla på lediga dagar: inköp till mig själv!

på skounkten.se kan man just nu köpa tre par skor och betala för två, och jag kunde såklart inte motstå. problemet är att jag valde snabbt, och kan inte komma ihåg exakt vad det blev för några i slutändan, men jag tror att de här tre paren var vad som beställdes:





nu hoppas jag att alla passar! hatar att skicka tillbaka skor som man betalt för. och även om skupunktens kvalité kan diskuteras om och om igen, så sliter jag ändå sönder skkor på en vecka. och ärligt talat, tre par för drygt 500 spänn, är vär inte så mycket att gnälla över?

har även köpt en svart top, eftersom jag är tråååkiiiig, servetter och ljus på lagerhaus och så har jag bokat bord på just like mamas ikväll. nu ska jag färga mitt hår och tvätta. lediga dagar, what a bliss!

Inga kommentarer: