måndag, februari 23, 2009

shoes, shoes






Jag har letat efter de perfekta skorna med kontrasterande tå i över två år, men det är inte helt lätt när valmöjligheterna är överväldigande och allting är alldeles, alldeles underbart.


Doppade tår från Friis & co, 579:-. Skulle man inte känna sig som Ginger Roberts i de här? I armarna på Fred Astaire.


Spexigt från Donna Girl, 499:- på brandos.se. Finns som pump med klack och med öppen tå också! Kolla även in alla Fly London-modellerna. Mmmmm...


Det var länge sen jag hade ett par, men egentligen är de ju ett basplagg. Synd att de går sönder på ett par månader och är kalla halva året.


Fin sak för en femhundring, från vagabond.




Jag väntar nu bara på våren, våren, våren, så att jag med gott samvete kan investera i ett helt gäng sköna, färgglada, tåmarkerande skor. Skynda nu, snälla!
...och när vi väntar: bästa skoklippen på you tube. Jag skrattar så jag gråter.


Inga kommentarer: