onsdag, april 04, 2007

be careful what you wish for




saker jag vill ha nu eller när jag blir rik:


brödboxen, finns på åhlens eller favoritsaker.se.


grytunderlägg, inte dyrt, men det finaste av alla.


tvåsidig skärbräda, från favoritsaker.se.


kartellls bourgie-lampa, fast jag vill givetvis ha den svarta. med den i mitt hem hade jag varit världens lyckligaste någonsin. förmodligen.


en soffa med divaaaaaan.


måste givetvis slå ett slag för detta fantastiska plastkrokskonstverk, som jag gick runt med i näven utan att köpa det, på kitsch kitchen i amsterdam. finns även på la ninja, fast tyvärr inte i rosa.


på kitsch kitchen kan man även hitta dessa ljuvliga plastbackar, och de kunde jag ju drömma om att få med mig i bagaget.


dörrmatta från kitsch.se, betydligt närmre än kitsch kitchen. jag gillar egentligen inte dörrmattor, men herre, den är ju rosa och fluffig och ren.


för att vi älskar våra brevbärare. från kitsch såklart.


snyggaste sättet att förvara toalettrullarna. i gräll plast. från kitsch kitchen, och jag undrar om man inte borde kunna beställa online?


ikeas Gustav. kanske det snyggaste skrivbordet som finns. när storleken har betydelse.




this list could well go on for ever...

Inga kommentarer: