lördag, december 15, 2012

vill du fira en god eller snål jul?





trots veckans stress har jag hunnit med lite sweet fund raising. genom att enbart ställa fram en burk på disken på jobbet lyckades jag samla ihop runt trettonhundra spänn på två dagar. skamligt lite, med tanke på att gästerna spenderade trettontusen på kaffe under samma tid. jag erfor att kvinnor generellt bidrar mer, yngre tjejer som inte lägger pengar skäms och äldre män (gubbar) är hopplöst snåla.


min felstavade låtönskning blev spelad, men kom ihåg att det inte är det som är det viktigaste, utan att barn i slumområden får tillgång till rent vatten. och att man får höra sin låt. ja, lika viktigt är det nog. det var därför jag även sms:ade in låtönskningen några gånger, för att förbättra oddsen. sjukt dålig låt.

Inga kommentarer: