torsdag, oktober 06, 2005

apparatus

jag inser att alla andra är duktiga och s k r i v e r i sina bloggar, men jag orkar faktiskt inte det. så förlåt Andri, som nog är den enda som läser, men ibland är mitt liv fruktansvärt trist. eller också så gör jag för mycket intressant för att ha tid.


idag har jag varit gallerivakt. gunilla och modellmalin kom och drack kaffe och sedan var jag bjuden på god middag, muffin och en öl. läste hercules på bussen eftersom min iPod dött spädbarnsdöden. bra. att få något gjort. struntar i robinson crusoe.


jag hatar att skriva här ibland.

jag är lat.

på fredag ska gunilla vara min pendlarkompis, och jag ska sova hos henne fram tills dess. hon har inget internät. hah, så slipper jag skämmas. sen är det festkväll och jag ska dödsfylledö och plugga och kanske gå på big bad bass på lördag. gallerivakt söndag. mott liv är svart på vitt (på rosa) och jag gillar att se det i spalter.

kisses X

Inga kommentarer: