torsdag, september 29, 2005

jag var Ofelia och dog innan du föddes

moa eriksson har en blogg på blogspot. hon heter ces pitets riens och jag vet inte vad det betyder. jag har en mycket stark hatkärlek för allt hon gör. fattar inte varför en dryg jävla stockholmspatriot inte håller sig i 08-regionen, och ibland sätter jag i halsen av hennes nedvärderande attityd mot de som inte, som hon, tror sig leva för musiken. jag menar, musik är bra och allt, men att vara stolt över att man känner till morrissey känns inte okej. så samtidigt som hon irriterar mig, denna blonda surdivsvarelse, så får hon ibland till det klockrent. och jag ler. och tänker att det är bra att hon finns och sätter de jävlarna på plats.

det är lite som med ebba von sydow. shoot us all.


nej, jag är inte avundsjuk på någon av dem!




bra dag, sol dag, vind dag, skol dag, spel dag, sko dag, regn dag, snäll dag.


Inga kommentarer: