fredag, december 02, 2005

dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas, varning för ras




det är december, och jag tar tillbaka allting jag sagt om att jag gillar vinter. jag tar tillbaka varje ord. vintern är inget annat än kall, otrevlig och missanpassad. det enda som är bra med vintern är att man får ta på sig hob-fötterna och stoppa in sig som en sill under täcket och se på skräpteve, alternativt spela super mario kart.


i vintern får man även inflammerade visdomständer som gör så ont att jag dör. penicillin, svullen kind, smärtstillande och jag ska bara jobba hela tiden.


i december ska man även handla saker till de som man tycker om. procentuellt sett så är det uppenbart att jag tycker mest om mig själv, och idag har jag således köpt julklappar till mig mig mig för över femhundra riksdaler. ähh. det är jag säkert värd. dessutom har jag gett min årliga donation till sos barnbyar, så jag får faktiskt lov att shoppa med någorlunda gott samvete.


en annan sak som man får göra med gott samvete när man har ont i sin tand, är att äta glass. så det så.



önskar att andri (nedan) haft en cigg på bilden. den saknas liksom.


Inga kommentarer: