tisdag, juli 19, 2005

att läsa.



idag hoppas jag på blixten.





det är konstigt. förr var jag aldrig sjuk (förutom när jag åkte på semester). sedan jag började arbeta (se jobbet) är jag sjuk hela tiden. bara för att jag är förkyld nu så håller jag på att förlora hörseln och dö. innan fick jag knappt ens hosta. till och med nu när jag är ledig så är mitt immunförsvar så nedbrutet att jag börjar fundera på kistpriser så fort jag får lite feber.

idag är jag konstigt sjuk. jag drömde att jag åkte berg-och-dal-bana hela natten, och nu är jag alldeles yr och utmattad. kommer på tusen bra saker att göra, men är för trött för att genomföra dem. synd. när jag i vanliga fall inte kan komma på ett dugg att göra så står fantasin still, men nu är min hjärna ett kreativt uppslagsverk. det måste vara febern, den påstådda.



Inga kommentarer: