tisdag, juli 12, 2005

och så gick ännu en dag




idag har tiden gått och jag har inte fångat den. natten var fylld av mardrömsuppvaknanden och klockan var fienden efter ljuset och värmen som fick min säng att kännas som en ugn. vid nio-tiden masade jag mig upp och ut till soffan där jag såg en halvtaskig film och sov vidare. drack kaffe i trädgården med boken, och när den var utläst noterade jag att klockan hunnit bli tre. bestämde mig för att städa rummet och göra allt som jag borde ha gjort för länge sedan, men fastnade vid datorn och när fingerkrampen spred sig upp i armarna var klockan sex och rummet såg fortfarande ut som en garderob. åt middag och klockan blev nu. sent. dagen gick.



är fruktansvärt irriterad över att någonting hände med canal+ igår kväll, så att de bröt när det bara var en kvart kvar av Ringu 2. kanske inte så underligt att jag var rastlös inatt.



rörelse. allting handlar om rörelse. och vatten.

Inga kommentarer: