torsdag, augusti 18, 2011

saker jag gör i stället för att skriva:


när jag tänker på hur många gånger om dagen jag tänker "lefty loosy righty tighty" blir jag rädd.


idag vaskade jag ett jobb. det är sant. jobbade för att få det och sen ba' nä tack.


varje dag den här veckan har jag gått igenom alla stadier av förkylning. vaknat med halsont, fortsatt med obehaglig sjuksmak i munnen, övergått i huvudvärk, avslutats med feber och rinnande ögon/näsa/mun. (nä. skoja. inte mun.) varje dag likadant. börjar kännas tjatigt att somna med huvudet i martins knä klockan åtta på kvällen och väckas av mina egna snarkningar.


idag har jag varit på tak, sett staden och smekt en solfångare.


idag har jag förstått att jag söker jobb jag inte vill ha. det borde bli ändring på det.




har brutit rutiner och har ingen tid för datorn längre. anar en saknad. vad gör ni?


Inga kommentarer: