tisdag, oktober 18, 2011





en gång för länge sedan (eller för tre månader sedan. beror lite på vilken typ av tidsuppfattning man har.) gifte jag mig med min kille och då fick vi bo på hotell. av olika anledningar fick vi inte upp vår väska till sviten, och när vi raglade in på kvällen var hotellet obemannat, således fick natten spenderas väsklös. jag behöver ingen väska för att sova, men min syster som bokat rummet var OUTRAGED och drog i lite trådar och hux flux fick vi en gratis bonusnatt. denna natt utnyttjade vi i fredags.

det bästa med att bo på hotell, tänkte jag, är frukosten. det vet alla. det näst bästa att slippa städa efter sig. men vet ni vad. min verklighetsbild är omkullkastad; det absolut bästa är såklart att bo på hotell och bli välkomnad med frukt, choklad och gratis bubbel!jag vet det nu och kommer aldrig att nöja mig med mindre.





kvällen fortsatte med bland annat ostron på savoy, för såna är vi. hoppas att varje tremånadersdag blir lika flärdfull.

Inga kommentarer: