söndag, juni 10, 2012

man vill ju inte vara en diva, eller?





jag älskar att se på TV. jag tycker till och med att reklamavbrotten kan kännas uppfriskande då de ger mig en chans att utforska andra kanaler eller gå på toa. en sak som däremot gör mig FÖRBANNAD i denna apatiska/nöjda TV-tillvaro är de där jävla reklamfilmerna för Snickers. ni vet vilka jag menar. grabbeligrabbgängen åker bil eller byter om i ett grabbigt omklädningsrum, och så får den ena grabben ge den andra grabben en Snickers, eftersom han förvandlats till det värsta man kan bli om man är medlem i en grabbsamvaro - en framgångsrik kvinna.

ja, det måste vara outhärdligt, jag förstår det, att behöva umgås med någon av det täckta könet när man har siktet inställt på manshäng, så för all del, tryck choklad i truten på'na så blir hon en medelmåttig karl igen. phu. ordningen återställd. och en ryggdunk på det.


att reklamfilmerna skapats av en man råder det väl ingen tvekan om. bara män är så naiva att de inte är medvetna om att män i själva verket är betydligt mer benägna att gnälla än kvinnor.


2 kommentarer:

Limpy sa...

Just precis!
När min kille tyckte att det verkade vara väldigt gnälligt på fotbollsplanen eftersom alla ligger ner mer än de står upp. Varför sätter man inte ihop ett lag med karlar som tål lite stryk? Du menar kvinnor, sa jag.

lisa lightning sa...

exakt! åh, killar...