fredag, juni 08, 2012

skatteåterbäring och REA-tider





det spelar ingen roll att jag känner till och äger hipstertrosor, jag fnissar ändå tyst inombords varje gång jag läser det. hipstertrosor. som punktrosor, feministtrosor, bimbotrosor eller gothtrosor.

vill man inte bära hipstertrosor kanske man är intresserad av dessa från la redoute. de är kanske det knasigaste jag sett sedan jag för första gången såg ett par spetstrosor med öppen gren.



själv letar jag efter gedigna svarta bomullstrosor, och allt jag hittar är boxermodeller eller konstiga micromaterial. tacka vet jag förr i världen, då man handlade i riktiga affärer och betalade med riktiga pengar och kunde känna och klämma på plaggen först. det var tider det.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Har alltid fascinerats av La redoutes trosutbud. Dessa var bland de värsta! Undrar hur många de säljer!?

lisa lightning sa...

för 39:- kanske de borde lanserat dem till alla hjärtans dag? eller gjorde de det?

Johanna sa...

HAHAHA! Men jag dör.