måndag, november 12, 2012

att kanalisera ilska




idag har jag inte städat, inte tränat, inte lagat några kulinariska sensationer, inte varit social och inte läst något alls i min bokcirkelbok, som jag börjar känna mig småstressad över. däremot har jag haft en riktig skitdag på jobbet, fylld av klassiska AAARRRGHH-ögonblick där jag mest ville slita mitt hår och inte visste om jag skulle skratta eller gråta, eftersom allt i slutändan är så himla idiotiskt.

så när jag kom hem, efter att ha spenderat seneftermiddagen på ett medarbetsmöte med samtal om visioner, mål och inspiration, dök jag in på platsbanken och sökte åtta jobb...

...som jag kanske skulle kunna få, om det inte vore för att jag ser galen ut på min bifogade bild. men efter denna dag av tandagnisslan och vansinne hade det nog inte blivit bättre om jag försökt mig på nån sista-minuten-shoot.


tur att JAG vet om att jag inte ser ut såhär. det är alltså inte denna bild jag bifogat, men en snarlik.


 

1 kommentar:

Vintagemamman sa...

..... men man kan faktiskt se att det är du sis;) Och nä att gå upp tre på morgonen känns inte ett dugg lockande - är det prostitution? För du vet att du inte får någon pension då va - och det vore ju uruselt.