tisdag, november 06, 2012

tillstånd #2


min sjukgymnast sa att jag skulle vila foten (jahaja), sitta ner så mycket som möjligt (den kvarten jag sitter ner mellan 06.15 och 16.00 räckte visst inte), ta alvedon, tejpa, stretcha och ha bra skor. precis som jag gjort. betyder det att jag är sjukgymnast?

för övrigt så har jag simmat, men det är dötråkigt, sneglat på gymmedlemsskap och varit ute på två okynneslöprundor de senaste två och en halv veckorna. är frustrerad. och dötjock. inbillar mig att all kondition jag byggt upp sedan i maj är förtvinad och borta nu. men min Nike+-mojäng säger att jag springer i 26km/H i alla fall, och det känns ju bra. har jag den tiden med plantarfasciit finns det ju ingen hejd för hur långt jag kan gå! hurra!



och jo, jag misstänker att jag har vissa kalibreringsproblem.


Inga kommentarer: