onsdag, april 28, 2010

bra skit, helt enkelt.

är ni trötta på bloggar som uppdaterar oregelbundet, håller låg kvalitet och skriver kort och trist? som den här? jag hjälper er gärna att hitta bättre alternativ!

jag har en kär vän som ägnar sin plats i internetet åt film, och som av någon outgrundlig anledning har tid att posta långa, välformulerade recensioner på löpande band, trots en massa jobb och ett liv (ja, jag är avundsjuk och smygimponerad). det är ganska sällan som andras åsikter om film gör mig nyfiken eller intresserad, men detta är inspirerande och bra. tryck in dig på Trash is king! do it!

jag är just nu alldeles vansinnigt peppad på att se den här inom en snar framtid:

1 kommentar:

trashisking sa...

Ja, fan va bra film det är! 80-talet i ett nötskal! Plus att Linda Blair är med...