onsdag, januari 26, 2011

dagens ord: våldtäkt

det finns så himla många saker som gör mig heligt förbannad, men på första plats kommer Sveriges våldtäktsdomar. det är för min lilla ömkliga hjärna helt jävla obegripligt att så många män går straffria, trots att det framkommit att övergrepp skett. hur tänker man? "ja, jo, hon ville kanske inte, men hon borde ha varit TYDLIGARE!" precis som om man inte skulle märka om den man sätter på inte är sugen på en kuk i rumpan. om man är så skev att man inte vet om ifall den man ligger med vill eller inte, så behöver man vård, oavsett hur välartikulerad partnern är. och om en tjej hävdar att hon blivit våldtagen och visar upp ett SMS där förövaren ber om ursäkt över densamma så är det väl klart som korvspad, eller?! inte nödvändigtvis verkar det som.

för helvete.

är det inte dags att sätta dit svinen?






på andraplats kommer de som friade i fallet med snubben som drämde en katt in i en lyktstolpe. den låg kvar död på platsen. tydligen var detta ändå inte djurplågeri eftersom man inte kan fastställa att djuret led. retarderade fucks.

5 kommentarer:

lisa lightning sa...

och apropå taxivåldtäkten: om han menar att det var ömsesidigt, så kanske någon borde informera honom om lämpligheten i att ligga med en kund on the clock.

mer här: http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1366043/35-aring-haktad-for-taxivaldtakt.html

Sandra sa...

Jag blir upp över öronen superförbannad. Jag tror inte det hjälper att vara övertydlig. Hon skulle blivit lika jävla våldtagen i alla fall. Rikspuckon! Jag blir galen. Orättvisa skitsamhälle!

lisa lightning sa...

jag tror att det handlar så sjukt mycket om vilka som sitter där i rättssalen. för somliga hade det nog varit ett tveksamt fall även om det skedde framför ögonen på dem. ja, för helvete, det är så vansinnesfuckat.

Anonym sa...

Go Lisa. Äckligt skiträttssystem.

lisa lightning sa...

tack anonym. så är det.