fredag, juni 24, 2011

fira midsommar i IOGT-anda

kylen är full av färskpotatis, gräddfil, rädisor, vin och vodka, och min klenis till karl har pollenbesvär, så förmodligen firar vi midsommar i vår favoritsoffa med vår favoritpizza i stället. när ni andra låter som grodor, frivilligt eller ej, så ser vi antagligen något romantiskt med cameron diaz. när ni höjer snapsglasen skålar vi i hallonsaft, och frågan är vem som kommer att ha roligast?

ja, ni hör ju själva hur avundsjuk jag är, och då gillar jag ändå cameron diaz väldigt mycket.


3 kommentarer:

Thidan sa...

Gött att du håller med! Väntade mig mothugg. Them crazy people aint foolin us!

HMB sa...

Glad midsommar i alla fall och försent. Alltså skit samma midsommar, det känns ändå som om kräftfester är det men egentligen ser fram emot.

lisa lightning sa...

åh, ja, kräftorna! de hade jag glömt! wohoo!!