tisdag, juni 14, 2011

preppar.



summer of fun.


har lite svårt att fatta att jag ska åka till Barcelona i helgen. har ännu svårare att fatta vad jag borde packa. "fotriktigt och bekvämt" jomen tjena. finns inga skor i världen som är tillräckligt bekväma för tre dagar fulla av promenader, dansande och spansk sommarhetta. och kläder? helst inga, men Barcelona har ju till och med badklädesförbud i centrum, och proper nakenhet finns inte på H&M.

jag förbereder mig så gott jag kan. dricker mycket, försöker ställa om mig till nattdjur och vilar benen. det värsta som kan hända är att jag, fredag klockan tre på natten, blir trött och vill vila hotell, och sabbar för min technokille med gnäll. borde kanske träna mig på siesta redan nu? don't mind if I do.



sa jag att vi måste vara på flygplatsen fem på morgonen?




1 kommentar:

donk boys sa...

se upp där nere, nu åker vi snart! :-D /bebin