onsdag, juni 01, 2011

inbiten förlorare knäppt på näsan av optimist

martin (exalterad): jag tänker vinna biljetter till Sonar! kolla här! läs min motivering!
jag (överseende leende): ja, eller hur?! *skummar*

men tror ni inte att den jäkeln gick och vann? så vi ska till Barcelona om två veckor, tillsammans med ungefär 79999 andra, och avnjuta storstadsfestival, flyg från sthlm t/r och hotell. alldeles gratis. jag ska se M.I.A., aphex twin, Annie och säkert en himla massa som jag inte gillar.

och två veckor senare åker jag till London och ser Pulp. och två veckor efter det ska jag gifta mig. men FÖRST drar jag till Värmland. på riktig semester.

5 kommentarer:

Burgschki sa...

JAG BLIR SÅ JÄVLA AVIS AAAAHH!

lisa lightning sa...

ELLER HUR?!!

hur är det med dig förresten?

I.S sa...

CONGRATZ!

saralill sa...

Grattis vad kul... och en smula overkligt! Förväntar mig boktips av dig på min blogg... Ha det bra!

Vintagemamman sa...

GÖÖÖÖÖÖTT - visa motiveringen - så ska jag avgöra om ni var värda det;)