torsdag, augusti 19, 2010

men alltså, så kom HAN där va och HON ba och plötsligt var vi DÄR liksom fast allt var typ annorlunda och jag hade liksom inga tår eller så, så det var heeeelt sjukt och sen vakna ja

drömmar är så himla töntiga och överskattade. det tjatas in i det oändliga om allt sjukt som folk drömmer. som om det spelar roll eller är livsavgörande eller betyder något över huvud taget. det vet väl alla, att det bara är hjärnans sätt att bearbeta intryck.


men jag tänker väl inte vara sämre än nån annan:

visst är det så att det sägs att man drömmer ca 8 drömmar per natt? att man drömmer en massa som man inte kommer ihåg. i natt drömde jag samma dröm hela natten. jag vaknade och kollade på klockan några gånger, somnade om, drömde vidare. en sextimmarsdröm. men den var mysig, så det gjorde inget.



undrar om det betyder att mitt liv är innehållslöst eller att min koncentrationsförmåga är som bäst när jag sover?

Inga kommentarer: