måndag, augusti 09, 2010

OSA ASAP (eller lev med konsekvenserna)

kära spindlar,



jag vet att hösten börjar närma sig, och jag uppfattar er ökade närvaro som att ni inte uppfattat mina subtila signaler. det är säkert mitt eget fel, jag har kanske varit otydlig. därför ber jag er nu, svart på vitt, att acceptera denna överenskommelse:

om ni håller er borta från mig så låter jag er löpa.

er närvaro är alltså ej längre önskvärd i mina garderober eller omkring min sovplats. gårdagens vistelse i sängen ansåg jag vara ett brutalt övertramp, och jag tror nog att ni inser att straffet var rättvist. jag hoppas att vi är överens.


hälsningar,

lisa



PS: vänligen evakuera ovan nämnda utrymmen omedelbart.
PPS: jag dödar er annars. ni fattar det va?

1 kommentar:

Burgschki sa...

åh, hahaha! på dem bara.