tisdag, augusti 17, 2010

skengraviditeten

trött och hängig, extremt luktkänslig, lätt illamående, en jäkla massa mensvärk men ingen mens på...två (?) månader, och nä, jag är faktiskt inte på smällen.

kan någon laga mig?


kan det vara så att jag hängt med min gravida lillasyster så mycket att mina hormoner blivit smittade? är detta farligt? kommer jag i så fall att föda ett osynligt barn som jag sedan måste ta hand om, eller kan jag adoptera bort det? först till kvarn!





det här testet är fiffigt. du kan nämligen spara det FÖR ALLTID! de tipsar till exempel om att man kan klistra in det i sin lilla bebis fotoalbum, som ett minne.

känns lite äckligt tycker jag. piss liksom. vad ska man ha på sidan innan? en använd tampong? före vs efter. och kanske en bit navelsträng på sida tre.




PS: om ni ska ha grav-test, så gå inte till s. förstadsgatan-apoteket, för jag tog det sista.

PPS: min dator har blivit förståndshandikappad igen. frågan är vem som smittar vem.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag tror det är vädret! Mår likadant. Fast är inte heller på smällen! Kanske för tidigt klimakterie?

lisa lightning sa...

klimakteriet, ja! förklarar svettattackerna och yrseln också.