onsdag, augusti 29, 2012

pointing my gun att gunn





det är inte så himla lätt att ha idoler alltid. jag är till exempel vansinnigt förtjust i Tim Gunn. säger han att alla borde äga ett par högklackade pumps så nickar jag exalterat och tycker han att bära skräddade kostymer är en rättighet varje man bör unna sig så håller jag förtjust med och ja, jag har nog alltid varit svag för grånade, vitsiga gentlemän med pondus.

vad jag inte alls är lika peppad på är när kvinnor prackas på stilar eller kläder som de inte känner sig bekväma i, och alltså blir jag minst sagt besviken när den vanligtvis så kloke Tim hasplar ur sig att kläder ska vara obekväma.



det är så sorgligt när stjärnor faller, men i en värld där tjejer inte vågar gå ut utan smink eller inte vet hur det känns att inte ständigt hålla in magen, så tycker jag för fasen att man kan få ha på sig kläder som sitter så att de inte skaver/spänner i onödan. mina kläder får gärna kännas som en pyjamas. jag är mitt mest fantastiska jag när jag sover.

1 kommentar:

lisa lightning sa...

http://magazine.trendsales.se/media/931037/stenmark.jpg