fredag, augusti 31, 2012

sitting pretty





jag tänkte skriva att jag blev lite bölig i ögat när jag läste om tandemcyklar för äldre, men det var kanske för att jag sprungit min runda och avslutat med ett glas vin.


så har jag berättat att jag träffade limpy förra helgen? nä, jag tänkte väl det. henne rekommenderar jag. hon är helt lugn och avslappnad. sånt gillar jag. vi kollade på skor och jag var sugen på att köpa mig ett par guldglittriga platåklackar, men eftersom jag inte kan gå i dem lät jag bli. det kanske var dumt. de hade kunnat stå på en hylla och vara fantastiska.

ikväll ska jag försöka gå ut i ett på 8 cm-klackar som i och för sig är sköna, men likväl går jag som en dromedar i dem. tur att jag inte vill vara snygg. eller vill jag det? sådant funderar jag över nästan jämt.

Inga kommentarer: