torsdag, april 16, 2009

moby + lynch



igår var jag, camilla och hennes barn + pappan på den orientaliska mässan på Amiralen (folkets park). där fanns allt för den som gillar magdansdräkter, handledsbjällror, guldpaljettssjalar och fula snidade träfigurer. vi fyndade bling bling, och det är roligt när man hamnar i situationer där försäljaren prutar åt en. skylten var tydlig. allt på stället 50:-/st. jag plockade på mig dessa fina örhängen, som väger som en mindre skolklass, och rosettarmbandet. lämnade nöjt fram en hundralapp. försäljaren stack sedermera en tjuga i handen på mig innan jag hann gå. roligt med mässor.


sedan gick vi i blåsten, och jag njöt i fulla drag av känslan av sol, även om den var förhöljd i disiga moln. fikade gjorde vi även det utomhus, och sim3s innergård låg nästan i lä.


twitter är roligt. där kan man läsa, så gott som i realtid, när david lynch meddelar att hans nya mobyvideo är klar. se här:
Shot In The Back Of The Head - video by David Lynch
Posted using ShareThis






Inga kommentarer: