fredag, mars 05, 2010

jag är möblerbar

åh, tatueringspeppen!

jag har vridit och vänt och putsat och slipat på min tatuering i flera år. jag har googlat och sökt och frågat och undrat och till och med hittat tatuerare (som inte varit intresserade av gråskalor så det har inte blivit av) och till sist hittade vi en studio med fin och lämplig hemsida. och voila! vi travade in för att boka en tid, och det visade sig att min gamle gymnasievän jobbar där, så heja, han får lämna permanenta avtryck på min rygg, och det blir säkert skitbra!

jag ska äntligen få min fondvägg!

 



(fast han ska skissa om och göra rätt och fixa och dona.)

4 kommentarer:

Sandra sa...

Hela ryggen, eller liten??? Spännande!!!

lisa lightning sa...

jag är inte så tuff, så jag gissar att det blir ca 12x20 cm. jag pendlar mellan "spännande" och "jag är lite rädd". hardcore.

HMB sa...

jag känner en tatuerare i Malmö. Vad heter din gamle gymnasievän?

lisa lightning sa...

min gamle vän heter choiban... fast det var bara som vi kallade honom. så han heter nog victor eller chili. vem är det du känner och var jobbar han?