fredag, mars 19, 2010

så länge man inte har en nål i ryggen är livet ändå så jävla bra

om jag visste hur dagen skulle arta sig hade jag varit tusen gånger mer nervös.

efter tio minuter var jag nära att svimma, fick ta paus och bli tvångsmatad saft och geléhallon.

efter en timme bad jag om att få dö, och övervägde att låta tatueringen vara halvklar, så att jag bara kunde dra därifrån.

efter en timme och förtifem minuter sjöng jag med till Knutna Nävar och fnittrade i säkert två sekunder.

efter tre timmar skakade jag så mycket att jag bad om att ta skuggningen nästa gång. om en månad.

två öl senare har jag slutat skaka, men känner mig djupt traumatiserad. det sägs att skuggningen är lätt, går snabbt och inte alls gör så ont som linjerna, och jag hoppas att jag hinner börja tro på dem till nästa gång.



PS: blev inte en rektangel. blev en fet jäkla machotatuering. sån är jag...

6 kommentarer:

Burgschki sa...

var var du?

finns det en chans att tatueraren hette peter?

HMB sa...

bild bild bild bild!!!

lisa lightning sa...

tatueraren är en gammal vän till mig som heter viktor, på davidshall, och jag har hatat honom så innerligt idag, och kallat honom många elaka saker.

bild får det bli när plasten är borta och jag inte känner mig gråtfärdigt misshandlad...


jag lovar. har aldrig haft så ont så länge i mitt liv.

donk boys sa...

du var tapper, bebin min. /M

Burgschki sa...

jag vill ocksa ha bild!

lisa lightning sa...

okej. bild it is.