söndag, mars 28, 2010

söndag. varför inte?

jomen visst.

jag önskar att jag jämt hade en webkamera igång, så att ni kunde se festligheterna som pågår i casa del lisa. i morse blev jag väckt av nitton missade samtal på mobilen klockan halv nio (som visade sig vara halv tio) = var tvungen att yrvaken sätta mig i en taxi till jobbet. det var ju rena turen att jag var ute på partaj till sex på morgonen i fredags, så att jag i går kväll (lördag) inte mäktade mer än ett halvseende på The long kiss goodnight.

söndag kväll förvandlades därmed till en orgie i kvalitetssysselsättningar. som att äta geléhallon, dragéeägg från IKEA, cheezeballs, rött vin en masse, kalamataoliver, god rom och olika sorters mat. en bulimikerkväll som heter duga, minus spyor.


men nog är det så.

man ställer upp.

man kommer hem och dricker lite för mycket, och precis som vanligt när jag och min kille är hemma samtidigt, så har jag lite träningsvärk i magen för att jag skrattar för mycket.


livet? kanske är det såhär det är.

Inga kommentarer: