torsdag, juli 15, 2010

c-dur mellan tänderna

igår var jag på stranden i Höllviken med mina föräldrar, åt isglass som smälte i handen och försökte läsa nick caves bunny munros död utan att rodna. sen hängde jag med hem till deras trädgård där jag brände högra ansiktshalvan i solen, slog sönder ett vinglas på terrassen och åt middag med mamma på ett notställ. spartanskt.




min mamma vill inte vara med på bild. kanske skäms hon över att hon använder notstället som bord. kanske är hon rädd för Internet.

3 kommentarer:

Emma says... sa...

typiskt, så är min mor också. jag tror på rädslan för internet!

Sara Katt sa...

det ser fördjävla mysigt ut! jag är lite avundsjuk, jag äger inte ens ett bord (eller notställ).

HMB sa...

åh!
allt me den här bilden är fantastiskt! framförallt notstället!