måndag, juli 19, 2010

dagens problem (förutom trasig dator, finanskris, tidsbrist och huvudvärk):

det värsta är när man måste ha med sig två olika böcker.

det måste man ju till exempel göra om den man läser håller på att ta slut. det är tungt att bära runt på extra böcker. jag gillar inte att läsa på skärmen, annars hade det ju varit hemskt praktiskt med iBooks.

extra irriterande är det att släpa runt på ett helt bibliotek utan att ha möjlighet att läsa. hundörat kvar på samma sida vid hemkomst och aparmarna ännu lite längre.



jag har ganska många sidor kvar, men kan inte läsa boken på bussen. ifall någon, av en händelse skulle läsa över axeln på mig (som jag alltid gör på andra), så hade jag upplevt det som genant. en kuk eller fitta här och där är väl okej, men sida upp och sida ner får till och med min fula mun att ligga i lä.




jäkla nick cave. håll dig till mördarballader.

Inga kommentarer: