torsdag, april 21, 2011

är mannens kön ett egennamn?




jämt och ständigt när kuken diskuteras i media saknar den bestämd form. vi damer har däremot ett underliv, en snippa eller en våt fitta, men männen har rätt och slätt penis. mannen har ont i penis. mannen visade penis. mannen rörde vid penis.

kan det vara så att penis är universell och ägs av alla män gemensamt? i så fall är det ju inte så jäkla underligt att kvinnor fortfarande är förtryckta. hur ska jag med min enskilda slida kunna konkurrera med männens enorma världssnopp?






2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm... hur är det med vulva då? Jag vet inte men jag tror att du kanske kan vara något på spåren.

lisa lightning sa...

Vulva är ett sånt där ord jag aldrig hör, men visst säger man vulva-n? "kvinnan satt med vulvan bar" etc. över huvud taget diskuteras kvinnans kön inte alls i samma utsträckning som Penis, and that's a fact, folks.