tisdag, september 13, 2011

eftersom det var bättre förr.

ni som är i malmö på lördag och tycker att livet känns lite tungt och höstigt och modernt, borde knata bort till retro och lyssna på de 100 bästa indiepopsinglarna (någonsin). inte enligt mig, men enligt pop. ni kommer ihåg pop va? det där überkreddiga musikmagasinet som hade de finaste omslagen, de bästa artiklarna och de roligaste tävlingarna för länge, länge sedan.


smyglyssna i förväg på låtarna kan man göra här, och läsa om evenemanget gör man här, förutsatt att man har Facebook. har man inte Facebook är man socialt handikappad och missar förmodligen det mesta.


alldeles mjuk i magtrakten blir jag av teenage riot, emma's house, birthday och såklart finaste the drowners:


jag tänker att det nog blir en väldigt fin kväll.

2 kommentarer:

Johanna sa...

ååååh härligt! Synd att man (jag) inte bor i Malmö!

"tungt och höstigt och modernt"

HAHA!

lisa lightning sa...

jag tror att det kan bli magiskt!