onsdag, februari 09, 2011

dagens, veckans, månadens eller kanske årets lyxigaste problem




jag inte bara vill, utan jag kommer att se pulp i år. det bara är så. punkt. eftersom jag känner mig misstänksam mot way out west, både prismässigt och genom mysighetsanalyser, så återstår då det ganska skitsvåra valet: wireless i hyde park eller primavera i barcelona? helst hade jag velat gå på spelningen i gamla sheffan såklart, men den är nästa fredag och det är visst så; if you snooze you lose.


alltså, fattar ni?! pulp turnerar. fy satan.

7 kommentarer:

Fiat sa...

JARVIS!

Jag röstar för Hyde Park.

lisa lightning sa...

ja, London känns som om det bjuder på mer koncentration. barcelona har å andra sidan sommar och fler band. london är billigare. i barcelona kan vi slagga hos kompisar. london är london. barcelona är barcelona. jarvis är jarvis.

Sara Katt sa...

åh! grymt!

jag hade valt barcelona. kan räkna till åtminstone tio band som känns värda att se. riktigt fin line up.

och way out west är som du säger inget att hänga i granen. hittepåfestival.

lisa lightning sa...

det kan vara så att jag låter min kille bestämma, eftersom jag tänker tvinga honom också att köpa sig en flyg- och inträdesbiljett.

Emma says... sa...

london. any day. åh jag vill se pulp. jag spelar ju alltid pulp på mina pop.klubb.kvällar. pulp är gudar. nu blir jag avundsjuk.

Anonym sa...

barca!!

lisa lightning sa...

anonym: Martin?