måndag, maj 25, 2009

korta ärmar: det är sommar nu.

bakkens enterprise. en livsfarlig historia, jag skrattade så jag grät.


efter en helg som började väldigt spännande (vi åkte till Bakken, åkte de äckligaste karusellerna, fastnade i en hagelstorm, drack whisky sours på cocktail box, dansade på culture box och somnade på tåget hem), fortsatte mindre spännande (vi såg alla repriser på TV, drack champis och åt saker som absolut inte känns det minsta GI) och slutade med att jag somnade i soffan, kändes det rätt så skönt med måndag. min arbetsdag blev betydligt kortare än jag räknat med, så jag firade med att handla livsviktiga saker på det där Internettet. halsbandet från LaNinja till exempel (det med de rosa svalorna), och lite fina kläder från Haléns. jag har alltid tänkt att Haléns är tråkigt, tantigt och helt meningslöst, men idag upptäckte jag att de säljer fina Love Label-saker. jag klickade såklart "köp" på över trettio plagg, och hamnade således i den deprimerande bortsållningssituationen, när man tvingas radera saker man älskar från beställningslistan. jag är stolt över att min varukorg på 4800:- till slut landade på en tusenlapp. nu hoppas jag att dessa fina toppar hinner komma hem till mig innan vi åker till landet i söder.




glad i förskott över mina fynd. ibland är livet lätt att leva.




Inga kommentarer: