lördag, maj 02, 2009

lookalike



det sägs att jag liknar olika personer. jag vet inte hur det är för andra, men i mitt fall påpekas det förbluffande regelbundet. såhär ser jag tydligen ut:





visst måste det finnas något program där man sätter ihop alla bilder? i så fall skulle man nog ändå inte komma i närheten av hur jag ser ut på riktigt. det är roligt sånt där. undrar vilka referenser de använder, som till exempel påpekat att jag ser ut som gwen stefani. den finaste komplimangen har jag fått av min vän niklas. han säger att jag har ett så speciellt utseende att jag ser bättre ut ju längre man tittar på mig. det är jag nöjd med. jag är inte tråkig. det måste vara nåt med blicken.


vilka liknar ni?


2 kommentarer:

Maggie sa...

den här. http://images.google.se/images?hl=sv&client=firefox-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official&um=1&q=johanna+s%C3%A4llstr%C3%B6m&sa=N&start=0&ndsp=18

Och några säger chloe sevigny, men det fattar jag inte.

lisa lightning sa...

jomen det kan jag se. fast johanna sällström är mer självklart.