tisdag, maj 12, 2009

skillnader att poängtera, del 2



toalettborstar: ett nödvändigt ont.

för vem vill egentligen ha en bajsborste stående i sitt hem? och hur snygga är de där superdesignade saker som man betalar hundratals kronor för, för att sedan äckla ner med toalettvatten och skit? ska man ha en fin borste framme, för gäster, och ha en vanlig fulborste i ett hemligt badrumsskåp? eller, hur gör ni?

själv har jag valt. jag tänker inte betala mer än 16 kronor på ica, eller de 6:- som IKEA tar. men jag tänker banne mig aldrig ha en vit toalettborste! skillnaden mellan en vit tråkborste och en rosa pimpborste är enorm! man blir inte glad av att skrubba bort bajsränder i toan, men visst tusan blir man lite, lite gladare om toaborsten är rosa?



(tryck på rubriken, så får du se mitt drömbadrum.)

Inga kommentarer: