måndag, juli 13, 2009

ett bra hem önskas.

jag lider och plågas av en fruktansvärd separationsångest.

tanken på att eventuellt flytta, och därmed behöva rensa ur garderober och skåp, gav mig en spark i rumpan (och själen), så jag konstaterade med inre pipig röst att "vissa skor använder jag ju faktiskt inte..."

somliga är Traderafynd, och jag vet att jag ska sluta kalla dem för fynd när de inte passar, men de är ju så fina!

andra är provade både i butik, hemma, på stan, på restaurang och sådär lojt när man ser en bra film, men har ändå inte riktigt blivit ingångna och står därför bara och tittar längtansfullt mot dörren.

jag vet att jag borde (detta fula, fula ord) göra mig av med dem, men jag kan liksom inte förmå mig. idag började jag ta några halvhjärtade bilder, men jag vill egentligen inte lägga upp dem på Tradera. dessutom blev fotona så suddiga att de inte duger på långa vägar. ibland är det bra att bara ha en mobilkamera.





Inga kommentarer: