tisdag, juli 21, 2009

healing.

ifall du legat sömnlös hela natten och funderat över vad det kan vara för fel på min dator, så är det jättesnällt, men det behövs inga mirakelkurer, inget vaccin eller ens en alvedon. en god natts sömn, den hederliga gamla huskuren, tycks ha botat alla tangentbordsproblem. det var nog bara en sån där tjugofyratimmarsinfluensa.

jag luktar emellertid fortfarande lacknafta, men tycker att det är ganska charmigt med färgstänk på armarna, sorgkanter under naglarna och hantverkarlukt. borde investera i ett blåställ. bara så att jag kan glida runt här hemma, klia mig i skägget, ta kaffepauser och säga "hmmm" med viktig min.


och i skånetrafikens följetong kan jag informera om att mitt tåg var inställt i morse. så jag väntade på perrongen i 40 minuter. och nästa tåg var sent. jag är inte ens förvånad.

martin ville se the unborn igår, så det gjorde vi trots mina misstankar om att han skulle somna innan den var slut. såklart. sista halvtimmen var jag totalt fokuserad på att stöta armbågen i hans sida för att hålla honom vaken. man kan ju inte sitta ensam och se på skräck. sådant har varit förbjudet i flera år.

lagom läskig, snygg och helst ska du läsa den här tjejens inlägg från den 19:e juli först. som en rekommendation och varning. gör det.




Inga kommentarer: