måndag, juli 20, 2009

ibland lir man bar lesen.

min helg bestod till 50% av att se repriser på TV
och 50% av att träffa folk under ordnade och mindre ordnade omständigheter.
resterande 50% sov jag.

eftersom min helg började med ledig fredag tycker jag att det är berättigat att den innefattar 150%.


idag har jag konstaterat att datamaskinen är ledsen, trasig, otillfredsställd eller något annat tråkigt som gör att jag måste hamra ner varje tangent långsamt, långsamt för att den ska registrera. datorn är för övrigt bara några månader gammal, så det kanske räknas som barnsjukdom.

när ja skrier som vanit ser det ut såhär. kstigt a?
om någon vet vad problemet är, så hojta gärna till!

ovanstående irritationsmoment begränsar utsvävningar. det regnar.
och vi fick inte lägenheten. jävla mkb.
jag luktar lacknafta.




Inga kommentarer: