tisdag, augusti 11, 2009

kvinnor som hatar böcker

att återvända efter en semester är chockartat. särskilt om man envisas med att man måste läsa ut boken innan man går till jobbet.

men hey, sån är jag.

det gör inget att jag kommer fram genomsvettig efter en vansinnescykeltur och har stressat som en tok den sista halvtimmen för att komma i tid. det är så det är bara. den var ju ganska spännande på slutet i alla fall. boken alltså. fast de första tvåhundra sidorna hade jag kunnat vara utan.

filmen kanske rivstartar lite bättre?



i kväll har jag försökt föra över värmlandsbilder från kameran till datorn och vidare till internettet, fast 1) jag är för trött för att fatta nåt, och 2) även fast bilderna är tagna i lägsta kvalitén är de för stora för att jag ska orka klura ut hur man gör. i morgon ska jag ge problemet min helhjärtade uppmärksamhet och inte låta mig distraheras av enastående underhållning som Lipstick Jungle, Farmville på facebook och de där 343 blogginläggen jag inte läst i veckan. ses då.




Inga kommentarer: