onsdag, augusti 12, 2009

somliga dagar är sådär

jag vill ha höga klackar som benen kan gå i, jag vill ha spirello, ja, helst ett helt lager i frysen, jag vill att håret ska torka och kläderna och allting som blev genomblött i sommarskuren fastän jag väntade i tio minuter innan jag cyklade från jobbet, jag vill röka cigaretter och dricka vin, jag vill spela in blandband och måla etiketter och fodral, jag vill ha en hemlagad citron och marängpaj som jag kan sniffa på, sticka fingret i och bara smaska loss på, jag vill svära lite mindre, jag vill bada bubbelbad, jag vill vila mina trötta ben på en kudde, jag vill lyssna på donk boys och dricka veteöl, jag vill gå en promenad i en solnedgång, jag vill ladda hem alla filmer som jag missat, jag vill läsa en biografi över nancy cunard...






1 kommentar:

HMB sa...

jag håller på att se alla filmer jag missat, igår såg jag fyra.

en var bra.
nu undrar jag om jag missat så mycket egentligen