torsdag, augusti 06, 2009

semesterbilder, i framtiden

min killes föräldrar är snälla. inte nog med att vi just nu avnjuter en all inclusive-semester med fri tillgång till bil, coctail hour varje dag klockan fem (eller tre, eller vad klockan råkar vara) och fantastisk mat varje dag, igår fick vi även sommarpresenter. min kille fick en mobiltelefon med en massa finurliga finesser. jag fick en alldeles otrolig rosa digitalkamera som jag såklart dokumenterat hej vilt med. allvarligt talat. en rosa digitalkamera.


idag tog vi ett morgondopp i sjön. sen läste jag ut min bok och sen gick vi och badade lite mer. sen tog vi bilen och åkte och badade lite.

kanske blir det ett kvällsdopp i kväll, men först måste vi förbereda något så exotiskt som en raclette-måltid.




1 kommentar:

HMB sa...

jag hoppas du har haft en FAB semester här i vland :)

snygg lampa i presentationsbilden föresten, helen gillar som det heter på facebookiska.!