onsdag, februari 03, 2010

även ondagar är dagar

  • om man vet hur svårt det är att få bort bearnaisesås i en diskmaskin som sköljer i 90 grader, så kan man ju bara föreställa sig vad det gör med tarmarna.
  • ibland är det bra att vara dålig.
  • om man har problem med förvaring så är det bra att tvätta sällan. i smutskorgen ligger kläderna bra och kompakt.
  • jag är nog en sån där hippie ändå. jag tror på aloe vera.
  • på mitt örngott finns svarta fläckar fastän jag inte gråtit på jättelänge.
  • all musik blir bra om den som kör ut den i högtalarna dammsuger samtidigt.
  • jag tänker ofta på att det är pensionärer som uppfunnit allt som är gott. som isglass, coca cola, kaffegök och riktigt, riktigt bra klyschor.

(bild från nåt ställe på etsy som jag inte minns, men googla eller nåt.)

Inga kommentarer: