måndag, februari 22, 2010

"Det var när jag började få tvångstankar att jag var en påfågel som jag insåg att jobbet inte bara var av godo."

idag är jag ledig och idag ska jag tvätta städa lyssna på radion sy igen ett hål och laga inifrån och ut baka ett bröd utan assistent så att jag får slå hårt och berättigat tänka på fina sånger av will oldham och nick cave men sätta igång steso songs våttorka under alla saker kamma mig möta feberblank blick sortera slänga damma vända det skavda bortåt så att det inte syns täcka igen med alvedon utmana vädret och pulsa till ica och sedan hem igen överraska med doften av någon som inte är död


gif maker

3 kommentarer:

HMB sa...

ja. CLEANUP. och så vin, film och soffa på det. det är så jävla nice! bädda rent också! det är så jävla hett! köp en ny bodylotion. typ... Moringa från Body SHop. den är bäst.

Daniel sa...

skänker en energikram

lisa lightning sa...

ja helen, det är viktigt att avsluta rätt. när jag skaffat ett badrum med badkar ska jag börja frossa i fina krämer, oljor och dofter. tills vidare luktar jag biotherm-apelsin och damm.

(tack daniel, du är fin!)