lördag, februari 20, 2010

den folkligaste kungen utav dem alla.























jag och martin skojar alltid om att vi är folkliga. vet inte när vi ska sluta skoja. vi ÄR folkliga. idag har vi ätit lördagspasta, druckit lördagsöl, lördagsvin och lördagsrom, sett postkodmiljonären (och SKÄMTS å spelarens vägnar) och nu ska vi se melodifestivalen. så som folkliga människor gör.


och förresten grät jag inte en enda gång på jobbet, fast det var nära några gånger. jag bestämde mig för att vara min egen hjälte. jag var en BOSS (blajkel) och var kanske bäst i världen. trots att jag gjorde två personers jobb på halva tiden och hade menyvärk och huvudvärk och hatade halva världen. fy fan vad jag älskade mig själv idag.

6 kommentarer:

HMB sa...

HURRA FÖR DIG!
JÄVLIGT FLÄPP FAKTISKT!

KRA A A M

lisa lightning sa...

Hurra för mig!


nu har jag konstaterat att pms i samband med überjobb, sprit och farmors dödsdag är DÅLIGT för allmän trevnad och happy joy joy, så nu ska jag frossa i choklad, sacks oc the wire, innan jobb igen i morgon.

KRAM HELEN!

lisa lightning sa...

snacks och, men du fattade det, eller hur?

HMB sa...

och din tofflor!!!!!! jamenja!!!
de ser ut att ha bröder och systrar som vill bo på mina fötter!

Burgschki sa...

HURRA1!

lisa lightning sa...

tofflorna är av får och min käraste ägodel.