tisdag, februari 09, 2010

ifall någon låg vaken om nätterna i undran...

jag är förkyld. min vänstra hjärnhalva är särskilt hårt drabbad. vänstra ögat gråter, vänster näsa också, jag är halvdöv. jag har svårt att formulera tankar och hittar inte tangenterna.

there you have it.

har man inget snällt att säga behöver man inte säga nåt alls.

har man inget vettigt att skriva kan man se alla matlagnings- och heminredningsprogram på TV i stället, tycka synd om sig själv, släpa sig mellan jobbet och soffan och tillbaks igen, och tvinga i sig te, soppa och annat som egentligen bara är bullshit.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Det var kanske därför jag hade svårt att somna inatt. För att jag undrade det. Jag visste inte att jag undrade, men nu vet jag, och kommer nu kunna somna ikväll... Skönt! Krya på dig!

lisa lightning sa...

vad skönt att jag kunde hjälpa dig. annars rekommenderar jag jag The Wire. jag har aldrig sett ett helt avsnitt.

Emma says style, love & rock and roll. sa...

Ja, det är rättigheterna man har som sjukling! Krya på dig.