fredag, maj 14, 2010

hej skatteverket

skatteverket har skickat ett brev till mig. de är väldigt rara och försynta till en början, och förklarar försiktigt att de överväger att ändra min deklaration.

sedan blir tonen något hårdare. svara gärna via e-post eller telefon om uppgifterna inte behöver bifogas på papper. javisst, tänker jag, men förstår inte vad jag ska svara på, eller vad som eventuellt behöver bifogas.

vi måste ha uppgifterna senast den 26 maj.

jisses. jag vet faktiskt inte vad de vill mig.

är det okej att slänga brevet och låtsas att jag aldrig sett det? 

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ja, Skatteverket gör verkligen allt så tydligt och klart för sig! Det är skönt att veta!

lisa lightning sa...

jag fick veta när jag frågade runt, att jag inte behöver svara. hoppas det stämmer.