torsdag, maj 20, 2010

i stället för att skrubba bort kalk från vattenbadet

hej. jag är tjej. när jag har dödtid på jobbet kollar jag på tjejiga saker på etsy,som smycken, djur och dödskallar. och så vill jag ha grejer, men slippa betala. hur gör man?




Three Wise Owls från lusciouslockets.




tre sparvar från RetroSkor, som även säljer fina kamerahalsband, fantastiska bläckfiskringar och en ensammare sparvvariant:






Tweety Is Dead-halsband från mrd74




oh my deer-örhängen, från PrettyParis, som jag redan har, fast de gick sönder, så jag måste faktiskt köpa dem igen. och ugglorna de tre. ugglorna måste jag ha. måste, för att det bara är så det är.




och det finns så mycket bra vintage-grejer och fula saker och dyrgripar och fynd. och glöm inte bort att gå in och kolla på almost famous fina bilder!




Lisa hjärta etsy.

4 kommentarer:

Emma says style, love & rock and roll. sa...

åååh jag vill ha det lite smått barbariska tweety is dead!

lisa lightning sa...

visst är det fint på nåt sätt? finns visst lite olika varianter.

jea sa...

Åh etsy är som en lite skattkista. Helt fantastiska saker kan man hitta där :)

lisa lightning sa...

ja, eller hur!